Subject: FW: Luba liiklusväliseks tegevuseks.
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jan 2025 09:13:00 +0200

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 28, 2025 9:03 AM
To: Timmo Teder <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Luba liiklusväliseks tegevuseks.

Tere

Edastan uuesti dokumendid liiklusvälise tegevuse taotlemiseks. Kuna esmase
kirja tegin 15 jaanuar, siis väga kiire loaga. Vaja oleks hakata
iseenesest homme juba puurima. Liiklusprojekt on kooskõlastamata, paluks
see edastada õigele inimesele ülevaatamiseks. Midagi keerulist ei ole,
kuna tegemist kinnise paigaldusega ehk 686-d ja kaeveloamärgid.
Transpordiametit siis puudutab see Viljandi maantee osa. Ülejäänud on juba
valla liikluskorraldus.

Lugupidamisega

Meelis Kazlas

AS Elektritsentrum

Tel: 53021179

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 15, 2025 11:51 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: Luba liiklusväliseks tegevuseks.

Tere

Taotlen luba liiklusväliseks tegevuseks seoses Harku Vallavalitsuse poolt
tellitud tööle „Riigitee nr 15 Tallinn - Rapla – Türi teelõik km
26,350-27,370 (Tallinn- Rapla- Türi RB ristumine)“. Soov oleks alustada
22.01.2025 töödega.

Manuses on Transpordiameti kooskõlastus, taotlus liiklusväliseks
tegevuseks. Transpordiameti kooskõlastusest saab projekti failid kätte.
Lisaks on manuses liiklusskeem.

Lugupidamisega

Meelis Kazlas

AS Elektritsentrum

Tel: 53021179

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.